Referenssit

Jouni Kyllönen: “Saan parempaa palvelua Malminkartanon Autohuollossa kuin merkkiliikkeessä”

53-vuotias kehitysvastaava Jouni Kyllönen on noin vuoden ajan käyttänyt Malminkartanon Autohuollon palveluja Volvonsa kanssa. Kyllönen kertoo saavansa autonsa huollot toimintavarmasti, asiantuntevasti ja jouhevalla aikataululla Malminkartanon Autohuollossa.

Pääkaupunkiseudulla asuva AEL:n kehitysvastaaava Jouni Kyllönen tutustui Malminkartanon Autohuollon palveluihin hoidettuaan siellä tyttärensä käytössä olevan auton huollot.

– En halunnut enää viedä niin vanhaa autoa merkkihuoltoon, ja sitä kautta tutustuin Malminkartanon Autohuollon palveluihin. Siihen autoon tehtiin pienimuotoisia korjauksia, muun muassa jarruremppaa, Kyllönen muistelee.

Hyvien kokemustensa myötä Kyllönen alkoi huollattaa samassa paikassa myös omaa Volvo V60 -autoaan. Tähän mennessä hyvin toiminut, lähes 130 000 kilometriä ajettu Volvo on tarvinnut vain määräaikaishuoltoja.

Malminkartanon Autohuollossa ei makseta “valohoidosta”

Kyllösen mukaan parasta Malminkartanon Autohuollossa on palvelun saatavuus.

– Käytin aikaisemmin myös merkkiliikkeitä. On kuitenkin kestämätön tilanne, että huolto pitäisi varata jopa kuukausi etukäteen. Itse en siedä sellaista, vaan haluan autoni huoltoon suhteellisen nopealla aikataululla. Malminkartanon Autohuollon kanssa se on toiminut hyvin, ja yleensä 2-3 päivän sisällä auto pääsee huoltoon, Kyllönen kiittelee.

Merkkiliikkeiden käyttöön voi liittyä Kyllösen kokemuksien mukaan joskus myös tyhjästä maksamista.

– Tämä on kolmas Volvoni ja olen saattanut aiemmin maksaa myös niin sanotusta valohoidosta. Nyt saan parempaa palvelua Malminkartanon Autohuollossa kuin merkkihuoltofirmassa. Ja silti auton takuu on säilynyt, Kyllönen perustelee.

“He puhuvat kieltä, jota ymmärrän”

Kyllösen mukaan tärkeä ominaisuus Malminkartanon Autohuollossa on asiakaspalvelun laatu.

– Haluan tietää, mitä huolto kattaa ja mitä se maksaa. Heiltä olen saanut hinnan eurolleen ja olen pystynyt luottamaan siihen sataprosenttisesti. Arvostan myös sitä, että he eivät tee mitään korjauksia minulta kysymättä, Kyllönen listaa.

Kyllösen mukaan hienoa on se, että huollon työnjohtajalla on ollut huollon jälkeen aikaa käydä hänen kanssaan huoltotoimenpiteet läpi kohta kohdalta.

– He puhuvat kieltä, jota ymmärrän, eivätkä mitään koodikieltä. Kun vien auton huoltoon, minun kanssani käydään läpi työmääräys ja pääasiat, jotka huoltoon liittyvät. Kun noudan auton, käymme vielä läpi mitä autolle on tehty ja mahdolliset mekaanikon huomautukset. Voin olla varma, että sovitut toimenpiteet ovat myös tehty. Voin luottaa siihen, että minulla on auto, joka on asianmukaisesti huollettu, Kyllönen summaa.